Tuesday, July 7, 2009

Ποσειδώνας

(σχέδιο)
Ενας φίλος το ζήτησε και ο ISSALLOS έκανε αυτό που ξέρει καλά! Το σχεδίασε και τον ευχαριστώ πολύ και από εδώ! Δεν μένει, παρά να το δείτε ολοκληρωμένο, πάνω στην πλάτη του νεαρού, που τόσο πολύ το ήθελε!
Η πρώτη ερώτηση που έκανα -και κάνω πάντα- σε όποιον θέλει έναν tattoo είναι για πιο λόγο θέλει να το κάνει!Εχω ακούσει τα απίστευτα τόσο καιρό...Ο μικρός όμως με εντυπωσίασε και αυτός είναι ο λόγος που το αναφέρω!-Είσαι σίγουρος, ότι θες ένα tattoo;;;Πονάει και εκτός αυτού, είσαι μικρός ακόμα!Εχεις σκεφτεί ότι μπορεί να το μετανιώσεις;
-Ναι!Θέλω αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι πάνω μου!
-Χμ, η επιλογή σου είναι πολύ καλή! Μήπως όμως είναι λίγο μεγάλο το σχέδιο για σενα; Αμα αλλάξεις γνώμη, δεν αλλάζει, δεν φεύγει...μόνο να το χρωματίσεις μπορείς ή να το μεγαλώσεις! Θα το φοράς μια ζωή!
-Αυτό θέλω...Αυτό το συγκεκριμένο!
-Είναι πανέμορφο κι εμένα μ αρέσει πολύ και θα χαρώ να το κάνουμε.Αλλά γιατί τον Ποσειδώνα;
-Ηθελα κάτι που να έχει σχέση με τη θάλασσα! Ο πατέρας μου έχει κάνει ένα καράβι!Και αυτός είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σ εμένα, σ αυτόν αλλά και στη θάλασσα που αγαπώ πολύ!
-Πάρα πολύ ωραία!Είμαι σίγουρη πως δεν θα το μετανιώσεις!Και αν θες τη γνώμη μου μην βάλεις χρώματα!Τουλάχιστον όχι ακόμα!

Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα στον κόσμο για μένα, από το να γνωρίζω ανθρώπους σαν αυτόν τον πιτσιρίκο! Δεν σας κρύβω ότι με συγκίνησε!Περιμένω με ανυπομονησία να το κάνει για να δω το χαμόγελο του μόλις το αντικρίσει!
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ

Μην κάνετε tattoo επειδή είναι της μόδας! Οχι αν δεν το θέλετε πραγματικά! Είναι λάθος!
Eίναι ολόκληρη ιεροτελεστία!

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com My Zimbio Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner